torsdag 24 februari 2011

allt handlar om att hitta den rätta..

..godisersättningen! Och jag tror banne mig att jag har gjort det :) Jag har fått dille på salta kex och det bästa av allt är att de egentligen är så mycket godare än godis och är sååå mycket billigare än godis! TVÅ kex för en pp ;) Så det är vad jag kommer äta i stället för det slibbiga godiset som kommer finnas i mängder! Och nu äter älsklingen av min SUPERGODA muffins medans jag mumsar i mig kex gladligen! :) I morgon ska vi upp klockan fem om huvudet tillåter och sedan ska jag även träna lite MRL klockan tolv om huvudet tillåter! :) Så har jag fått min träning inför helgen som kommer bli stillasittande som alla andra helger, usch.. jag är dålig på att röra mig under helgen.. Men det är så skönt att bara ta det lugnt och vara ute i garaget :)

Nu ska vi mysa med solsidan sen ska vi sooova! :) PUSS!

Inga kommentarer: