fredag 18 februari 2011

Heeelg! :)

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft ganska fullt upp och när det väl lugnat ner sig har jag inte haft tillgång till dator men NU! Äntligen :) Just nu sitter jag i köket hos mamma och pappa och kollar när de andra spelar Wii :) Idag har jag haft tenta som jag tror gick vägen :) Och sen så har jag haft lite arbete i skolan och sen åkte jag hem till kära Alingsås :) Så då tvingade jag min stackars syster att hämta mig på stationen för att vänta på att mina andra systrar skulle komma och hämta mig :) Så jag lunchade med min syster E idag och så kollade jag in hennes och hennes sambos bebis nya säng som är proppfull med massa olika bra-och-ha-saker :)

usch, jag är heeelt slut! :( Och nu är månen så fruktansvärt fin och jag funderade innan, hmm ska jag ta med min kamera? Nä, det finns inget speciellt att fota, vad är oddsen? haha, jag har bara otur :( Jag ska försöka fundera lite på lite idéer jag har, det känns kul. Jag kan återkomma med mina idéer när jag tänkt färdigt, just nu veta bara min lillasyster (som jag bett att ställa upp som modell till idéen). Men jag vågar inte säga för mycket :) Nu ska jag mysa med min baby och i morgon blir det meka heela dagen lång :) Önska oss lycka till! :) PUSS!

Inga kommentarer: