lördag 12 februari 2011

Lördagsmys! :)

Jag har väärldens tur :) Jag får ha mysdagar två dagar i rad med min älskling och det bästa av allt är att helgen inte är slut! :) Idag har jag som jag troligtvis berättade förut tränat på morgonen, sedan åkte vi in till staden och kollade lite. Vi kollade på Tv på elgiganten och igår kollade vi på expert och på elgiganten var den 100kr billigare, vilket ska man välja? Köpa den på elgiganten och "spara" 100 kr eller köpa den på expert och få 100 kr (de har en garanti där de betalar mellanskillnaden om vi skulle hitta varan någon annan stans) jaja, vi hittade en träningströja till baby också :) Så nu kan vi till och med vara liiite snyggare när vi tränar, haha!

Sedan gick vi och handlade och skulle laga "tacogratäng" från vv. Och den var suupergod :) Självklart kan man alltid pilla på lite i innehållet men den var smasken :) Om jag bara hade kunnat hade jag lagt ut receptet men det känns inte riktigt fair mot vv! Men ni hittar den iallafall i deras bok "Grytor & gratänger" det var även i den som vi hittade fredagsgrytan vi åt igår :) Jag tycker om att laga mat, det är nästan en hobby och jag läängtar tills jag får laga mat och nästan kör ut Toby ur köket (iofs. rymmer inte köket så jäkla mycket, haha!).

Jag kände mig så elak idag för när vi precis kommit till stán ringer min systers sambo och frågar vart vi är, då stod de utanför. USCH vad hemsk jag kände mig, haha.

I morgon ska vi träna, äta, storstäda, äta, mysa, spela wii och jag ska iallafall avsluta dagen och helgen med ett härligt Zumba pass :) Nu ska vi fortsätta att mysa, PUSS!


Inga kommentarer: