tisdag 22 februari 2011

Idioter till grannar...!

ååå, vad trött jag blir på mina f*ttgrannar! Jag och baby hade lite grejer i tvättstugan som skulle underlätta det så mycket där nere och i morse så fanns det inte kvar..? Varför i hela världen kan vi inte bara få ha våra grejer? Grejerna vi hängde ner var galgar men ändå, det hör inte hit att vi fick dem gratis på ullared men serriöst? Vem FAN tar galgar..? Då är man ta mig fan desperat.. Hur ska jag våga ha kvar mitt tvättmedel och ens mina kläder där nere när folk snor galgar? IDIOTER! GASCH! Men nu har jag fått skriva av mig, ni tycker säkert att jag är töntig som lipar över några galgar men snor de galgar varför inte sno alla mina kläder nästa gång..?

jaja, shit the same! Nu har jag ätit frukost, knäckemacka med skagenröra mmmmm! :) Så nu ska jag vänta i tjugo minuter innan jag ska gå ner och hänga tvätt så det kan torka medans jag är i skolan :) Jag gillar inte att tvätta på min lediga dag, för då har jag inte en ledig dag haha utan då blir det tvätt dag, haha och jag gillar inte att tvätta på eftermiddagen eftersom då kommer vi behöva ha tvätt som hänger i hela lägenheten :P så denna metoden gillar jag! Gå upp tidigare (fuska liiiite med tiden..får egentligen bara tvätta mellan 8-20) men iallafall, tvätta så det kan torka medans jag är i skolan och sedan bara ha två tvättar kvar i eftermiddags! :)

haha, ni är nog inte så jäkla intresserade av hur min tvättning går tillväga, haha! Så nu tänkte jag berätta för er att jag ska ha ett seminarium idag där vi ska presentera vår förskola :) Det blir spännande tycker jag :) Det är ganska lätt också, pepparpeppartaiträ! Men det var roligt och det som är roligt brukar gå lätt :) men nuuu ska jag packa och göra i ordning så att jag bara kan bege mig till bussen när jag vart i tvättstugan :) Det är möte idag också! SHIIIET! haha! Önska mig lycka till! ;) PUSS!

Inga kommentarer: