torsdag 10 februari 2011

JAG SJUUNGER I REGNET!

Ja, nu är jag på mycket bättre humör efter att ha sovit en stund :) Jag och honey har ätit middag, kyckling klubba och wook blev det för mig, mmmm! :) Sen gick vi och handlade och nu har jag sjungit högt och falskt i en timma snart men nu tänkte jag att grannarna ska få lite lugn och ro. Vill ni att jag ska lägga upp en liten sångtruddelutt? Jag gör det gärna, för jag tycker det är kul att skämma ut mig :) haha.

Vi har hunnit att kolla på en film också, Silent house. VÄÄRDELÖS! Alltså, iofs så snabbspolade jag filmen men att hennes pappa bara blivit mördad först efter 50 minuter tröttnade jag rejält. Så det är inget att ha, bara så ni vet! :) Igår såg vi på 22 bullets och den däremot är något jag kan rekommendera :) I den hände det alltid något och den var bra också :)

Ingen hyresvärd som fixat rören idag, då betyder det att han kommer komma i morgon, på min lediga dag och jag kommer ha panik eftersom jag aldrig vet vad jag ska göra när det kommer en främling hem till ens lägenhet sådär haha. Han skulle dyka upp vid elva tiden, så vi säger vid tolv sen har jag ingen aning hur lång tid det tar så jag får hitta på något i några timmar, ingen som vill fika? Jag kanske kan gå till gymmet i 2 timmar? haha :p På tal om gymmet så ska jag kanske kolla om det finns något roligt pass :)

Helgens planer blir stanna hemma och mysa. Jag känner mig så välkommen till mamma och pappa av min lillasyster. Jag fick ett sms: Kommer ni hem till helgen? :) Och det lät precis som om hon VILLE att jag skulle komma hem men sen tänkte jag att nä, det är A vi pratar om och jag svarade nä, hurså? Till svar: Bra! haha, vad roligt att hon vill att jag kommer på besök, eller hur?

Nu ska jag sova mig och boka något pass om det fanns något roligt :) Puss!

Inga kommentarer: