måndag 14 februari 2011

School time!

Nu sitter jag i skolan och väntar på att få börja! Vi ska ha lite föreläsningar idag och jag glömde datorn. Datorn är en perfekt undanflykt om föreläsningen skulle vara sådär jobbig och inte alls rolig som egentligen inte ens har med det vi läser om att göra! Det händer tyvärr att det kommer sådana föreläsningar då och då. Idag är det alla hjärtans dag, spännande. Det känns inte något speciellt mer än att jag och älskling skickar sådär "gulliga" sms hela dagen, haha. Jag ska fortsätta mitt vanliga liv genom att vara i skolan och sedan göra middag för att sedan bege mig till gymmet. Haha, jag tror att själva känslan har försvunnit bara för att det är på en veckodag, det ska ju vara helg så att man kan ligga i sängen och bara kolla på massa massa massa mysiga romantiska filmer!

Nu börjar snart föreläsningen och jag ska ringa ett viktigt samtal och sedan ska jag ta mig en frukt för att orka till luuunch :) PUSS!

Inga kommentarer: