onsdag 9 februari 2011

men..?

Jag vet inte vad det är med mig, haha men jag klarar inte av att vara dålig länge. Runt jul så hade jag magsjuka men jag klarade inte av att bara spendera dagarna på en toalett utan då städade jag tills det var dags igen, haha. Jag är helt konstigt när det gäller sånt. Så nu har jag rensat lite i lådor och grejat lite. Ätit lunch har jag gjort också, haha. USCH vad jag inte gillar när salladen ser så där himelskt god ut och så smakar man och jag vet inte vad jag ska göra av det, haha. Det som smakade så fruktansvärt äckligt var fetaosten, den var riktigt riktigt äcklig och den hade smittat ner halva salladen så till lunch idag blev det kyckling och gruka och tomat!

Sen så hade jag städat bort min nyckel, jag har verkligen ingen ordning och reda och jag bara lägger saker och kommer inte ihåg vart sen. Så min nyckel, till lägenheten och till tvätten (som jag vart redig nog att ta mig ner till tvättstugan och tvättat och hängt upp). Jag fick verkligen panik, jag var ju tvungen att ha den så jag sprang runt och runt och runt men hittade den inte. MEN då, kom jag på att för en gång skull kanske jag vart duktigt och lagt den där den ska ligga och vips där var den :)

Nu ska jag fortsätta att städa och plocka i ordning och jag kan väl även dela med er av nyheten: Jag ska under våren blogga för en tidning i en vecka, nice hu? ;) haha, jag säger inte när, var eller hur utan det återstår att se, right? haha, puss!

Inga kommentarer: