tisdag 8 februari 2011

Pics!

Jag hade utlovat bilder från helgen och här kommer de, men först en ego bild som jag tycker blev grymt bra med mitt nyfärgade hår! Något som också ser grymt bra ut är mitt hår, haha! Jag funderar på att klippa det så kort, men förmodligen kommer jag börja gråta när frisören börjar klippa (det vore inte första gången) Men jag tycker det skulle se hyffsat bra ut i kort, vad tycker ni? :) Men usch vad ego jag lät helt plötsligt! URK! Men men, det var iallafall det som var det lilla fuffens jag hade för mig, även att ändra headern. :)



Nyfärgad och klippt?
Inte mycket till instrumentbräda kvar!

nästan helt utrensad, bara framsätena kvar! :)


Busfröet tycker också det är roligt att köra bil :)



Den vita bilen kommer bli rosa, jag lovar. Men hon får heta Pinklady ändå :) Whitelady, hur låter inte det? Stackars pärlan! Haha! :) Kvar att göra med bilen är sätena där fram, rycka ut alla sladdar och dra nya, svetsa dit buren, svetsa igen dörrar, fixa bakluckan och huven, kofångaren fram och annat smått och gott :) Jag ska börja kolla på stol och bälte för det känns som om det är dags att köpa en ny nu, det kommer ändå snart komma nya regler för stol och bälte så det är lika på att passa på :) Men det kostar så jag får börja spara på riktigt, först måste jag spara till i maj, juni eftersom jag inte får några pengar då typ sen måste jag spara till resan i Sep. Och seen kan jag spara till folkracegrejer, haha jag måste liksom gå runt först och främst :) haha!
Nu ska jag gå och göra mig i ordning lite snabbt sen ska jag spela lite 64 och vet ni? Sen, efter jag vart på möta ska älsklingen möta mig vid coop och vi ska hämta ett JÄTTE STORT packet, ni akn ju bara gissa vad som ligger där i!! :) haha! PUSS!

Inga kommentarer: