torsdag 3 februari 2011

Nästan gråtfärdig!

Jag har gjort något hemskt och tråkigt! Toby fick ryck eller något för han bestämde sig för att jag skulle städa min garderob. Han sa till mig att "jag kan lova dig att nästan hälften av alla kläder kommer försvinna" WHAAAT?! HALVA MIN GARDEROB?! ÄR DU GALEN?

Nu, när vi är klara så insåg jag att det kanske bara är ett eller två plagg kvar till att halva garderoben ligger i påsar. DET blir jag nästan gråtfärdig av.. Hemskt att se hur mycket kläder jag haft utan att använda dem.. Nu har jag packat kläder i en påse som jag ska återvinna, en påse med kläder som jag ska ta med till mami och mina systrar så de kan kolla om de vill ha något och sedan har jag packat ner kläder i en påse som ska till "vinden" som ska tas fram när det blir lite varmare!

Jag fick en plötsligt och våldsam folkrace-längtan igen, jag fick det där pirret man får när man står på startplattan och bara vill iväg. Nu fick jag det igen, hääärligt känsla! :)

Imorgon ska jag åka tidigt till skolan, ha studiemöte och sedan ska jag ha ett litet seminarium :) Skoldagen kommer vara slut runt två och då ska jag bege mig till Kungälv och hämta min packning för att bege mig till Mamii och Pappi :)

Nu ska jag se på när älsklingen rensar hans garderob, det kommer antagligen gå lite snabbare.. haha! Ni ska få bilder i helgen på Pinklady :) REMIND ME! :) PUSS!

Inga kommentarer: