torsdag 10 februari 2011

USCH!

Behöver jag säga mer än att det är snö ute och jag är fruktansvärt trött på snö? Troligen inte! Varför finns ens snö? Den är heeelt onödig! USCH!

Idag har jag iallafall ett sem. im barnbokens former. Det är ett ganska lätt, vi ska berätta om hur vi såg å böckerna när det gäller typ hur de är sydda höll jag på att skriva men ordet jag letar efter är skrivna så klart! Jag slutar runt två tiden idag, skööönt. Våran hyresvärd ska nog förmodligen komma och fixa rören också, är så sjukt trött på det så det är inte sant!

Igår hade jag och baby myskväll, vi åt lite glass och kollade på film :) Jag tycker inte bara om, utan jag ÄLSKAR när vi har kvällar som dem! Det är så fruktansvärt mysigt och jag blir så glad då :)

Det är torsdag idag, en dag närmare helg. Vi har bestämt att vara hemma i helgen för att hans bror ska komma och att vi bara ska få en lugn och härlig helg utan att åka fram och tillbaka. Något mer jag kan berätta såhär på morgonen? Troligtvis inte så nu ska jag ta mig upp ur sängen och göra mig i ordning för skolan, PUSS!

Inga kommentarer: