tisdag 22 februari 2011

yaaay :)

Mötet idag gick super bra! :) -1.3kg och det resulterade i en till guldstjärna och mitt första delmål: 5%! :) Och jag är inte alls klar på länge, men jag känner inte för att skynda på för det kommer när det kommer! :) Jag har ett nytt delmål som jag vill ha gjort innan den 9:de april och det är att ha gått ner visst antal kilo. Så får vi se om jag klarar det eller inte, jag får hoppas. Sedan så sätter jag upp ett nytt mål när jag klarat det :) Så det kommer gå sakta men säkert framåt :)

Jag klarade förresten seminariet jag hade idag, läraren tyckte att vi hade mycketväldigtmegaskitmycket bra idéer och tyckte vi hade härliga ambitioner :) Det känns skönt att höra, då är vi inte helt ute och cyklar iallafall! :) Men nu ska jag mysa med älsklingen och vi ska börja med att diska! :) PUSS!

Inga kommentarer: