onsdag 16 februari 2011

GASCH!

Jag har inspirationshybernågonting! Jag har så galet mycket inspiration till bilder nu, men jag har INGEN aning om hur jag ska kunna utföra det! Jag var med och fotade en utställning som idag är en vandringsutställning. Den handlar mobbning och jag har en sån inspiration till att göra något eget. Jag vill göra något eget som jag kan göea och förmedla något! Jag är trött på att bara ta bilder, slänga in i dator och sedan upp på min hemsida (FMSFOTO!) utan jag vill göra något mer, JAG vill göra en utställning så hela Sverige kan se MINA bilder, men huuur kommer jag få pengarna till det? Det kostar ruskigt mycket och jag har inte de pengarna. Så nu ber jag er om hjälp! Hur kan jag få ihop pengar till en egen utställning?

Annars idag har jag vart i skolan och tagit det lugnt. Jag har pluggat till tenta och lite så :) Efter det åkte jag in till gbg och kollade på lite kläder och data och sånt roligt. Honey kom också och gjorde mig sällskap såklart och vi avslutade rundan med en fika på E-house :) Sedan gjorde vi middag, köttbullar och vitlöksmoos :) (11pp) mums! Väldigt gott och jag blev alldeles perfekt mätt :) Nu ska jag ligga i sängen och bara ta de luugnt och i morgon ska jag njuta av min lediga "måste plugga till tenta dag" haha! PUSS!


Köttbullar som mer blev köttbiffar? :)

Älsklingen har blivit en riktigt linslus och vill vara med på bild varje gång jag tar fram min kamera :) Här pussar han sin "I love you" nalle han fick på alla hjärtansdag.


Inga kommentarer: