söndag 6 februari 2011

Zero..

Noll, inga eller snarare inget vettigt har jag gjort i kväll. Men jag antar att det är så lördagar ska vara? Vi gick ut en snabbis, men sen hade ingen av oss motivation nog att börja skruva så efter att ha petat på bilen gick vi in igen och gjorde ingenting..

Jag har inte färgat mitt hår eftersom det inte kändes aktuellt eftersom vi hyrde film efter att ha skjutsat mamma och pappa till fyllekalas! Så vi kollade på filmer, en som heter Shelter, helt okej men ändå onaturlig och långsökt. Sedan kollade vi på en film (minns inte namnet) där det handlade om några som skulle någonstans och så blir de dödade och flådda typ. SKIT DÅLIG! Hela filmen kändes som en ripoff av motorsågsmasaken.. Jaja och sen kom väl det största skämtet inom filmvärlden, "Alien vs. zombies" Jätte dålig och skit dryg! Vi har fått världens oflyt när det gäller filmer. På hemmakväll har dom hyr 3 för 120, och oftast är det bara en av de filmerna som är bra nu för tiden, ibland är det inte ens någon!

Vi har iallafall hämtat mina fulla föräldrar som kommer (citerar) "ha träningsvärk och må allmänt dåligt i morgon". Haha, stackars stackars men skadeglädje till mig tackar jag för, det är nog en av mina favorit glädje, haha! I morgon bär det av hemåt, vi ska svänga förbi Ikea på vägen hem lite snabbt och kika lite :)

Nu ska jag bege mig uppåt sängen och sooova, känner mig heeeelt frusen så medans de andra satt och svettades i bilen satt jag och hackade tänder och öste på mer värme! USCH! (och ändå har jag tre par byxor på mig och två tröjor) Hoppas det går över i natt, hatar att frysa det är mitt värsta! Jaja, puss på er så hörs vi i morgon med lite bilder från Pinklady och busfröet och mitt ny färgade hår (förhoppningsvis)

Inga kommentarer: