fredag 11 februari 2011

Insikter såhär på morgonen..

Insikt 1:

Rihannas låt "Man down" är sjukt bra, kalla mig efter men allvarligt! haha. Jag hittade den precis och jag ÄSLKAR den redan efter första gången som jag lyssnade på den! haha.

Insikt 2:

Folk skapar bloggar till sina barn och husdjur? WHAAT?! Jag tycker att facebook är liite wierd och nu skaffar de bloggar? Alltså, vad är meningen? Skapa en egen blogg och skriv om det och inte presentera hus´djuret som: Det här är ludde och han hatar att bada, men det gör husse. På tal om husse så var han och bowlade idag, han vann med 20 poäng.. Ja ni fattar!

Insikt 3:

Ruuuskigt skönt att sova ut när man är trött! Jag har sovit bra hela dagen idag och vaknade jag vid nio och var pigg och kände mig huuur bra som helst :)

Insikt 4:

DET ÄR FREDAG IDAG! Idag ska jag och baby träna lite, sen ska vi laga något som kallas "fredagsgrytan" som min konsulent tipsade om var vääldigt god, så jag håller tummarna :) Vi ska nog se på den sista filmen idag också :) Spännande och jag hoppas att det är en tummen upp! :)

Så fyra insikter, på en halvtimme, inte alls dåligt! Nu ska jag äta frukost och klä på mig så våran hyresvärd kan komma nääär som :) PUSS!

Inga kommentarer: