söndag 13 februari 2011

För en minutsen..

brann det i lägenheten! Alltså inte vanlig brand som liksom ja, ni vet vanlig utan hela lägenheten var full med folk och alla skrattade och hade kul (hoppas jag, annars är de bra på att låtsas skratta). Vi fikade, jag tänkte skriva lite men det blev inte så lite, haha. Jag ställde fram 15 muffins, alla de tog slut ett fullt paket med smörgåsrån som tog slut och ett paket med salta kex som det finns tre kvar i, haha. Jag blir så glad när jag kan åsta komma något som folk uppskattar! :) Jag fick mycket beröm för mina muffins, jag tycker också de är kalasgoda men jag kan liksom inte äta dem, haha för jag orkar inte räkna ut hur mycket points en sån muffins är!

Vi spelade även lite wii, huuur kul som helst :) Men något jag INTE gillar med att ha folk på besök är inte att de smular ner hela golvet eller lägger mina fina kaffebönor i ljuset och luntar lite, utan det är när de går. Det blir så tyst och nu ekar det i hela lägenheten känns det som! Den känslan hatar jag! Jag blir som ett frågetecken, skulle de gå NU? Men.. hallåååå?

jaja, nu ska jag bege mig och handla igen, eftersom alla muffins tog slut och jag lovat D (Tobys bror) att han skulle få några när han kom och jag måste ju hålla det jag lovat, eller hur? haha. Jag hade bakförbud när hela frysen var fylld med muffins, konstigt va? haha :) PUSS!

Inga kommentarer: