tisdag 8 februari 2011

Det går bra nu!

Ja, idag har det vart MIN dag :) Jag vaknade gott, gick till gymmet och hade hur kul som helst på träningen, har tagit det lugnt hela dagen. Jag fick ett sms att Wii kommit så nu sitter jag i sängen med ett jätte stort paket som innehåller Wii! :) Jag fick även UNDERBARA vårkänslor när jag gick till mötet idag, underbar och jag kände mig riktigt glad och positiv, haha. Väl på mötet var jag väldigt nervös men det slutade bra, hela -1.1 kg! Det är jag riktigt nöjd med :) Det blev en guldstjärna till mig :D haha, det kanske låter löjligt men det kändes så sjuukt bra! tre kilo på tre veckor :) Jag hoppas det fortsätter i samma takt för nu känns allt så jävla bra!

Jag har precis vart och handlat med baby nu. Det är mysigt att sitta och planera vad vi ska äta de kommande dagarna och sedan gå iväg och hålla handen och handla :) Det känns så vuxen och så mysigt, haha. Vi ska planera inför nästa vecka också när Toby's lillebror kommer hit och bor :) Jag är en planerar fast jag varken vet vart eller när eller hur jag har mina saker och papper haha! :)

Nu ska jag koppla in Wii :) Önska mig lycka till, tror jag behöver det! haha :) PUSS!

1 kommentar:

Eleonor-Maj-Sjöberg sa...

Lycka Mathilda! :)
Jag stöttar dig, från "andra sidan"!
Vad är ditt mål i viktnedgången?
Kämpa på!