söndag 6 februari 2011

Goodmorgon!

Idag ska jag hitta på alla möjliga saker! Jag ska åka hem och på vägen hem ska vi svänga förbi Ikea, SOM JAG HAR LÄNGTAT! Haha, först så ville jag till Ikea för att "man ska åka dit när man flyttat hemifrån" men nu ska vi faktiskt kolla på vettiga saker! :) Besticklåda, hyllor och en säng möjligtvis, allt möjligt som man kan hitta på Ikea :)

Sedan tror jag att jag kommer att gå ut och meka en svängen medans älsklingen åker och lämnar ett spel hos svärmor och grabbarna. Sedan hoppas jag att vi ska börja bege oss hemåt, för jag vill hem och färga mitt hår :) Jag är super sugen på det nu eftersom min riktiga hårfärg börjar komma fram och då är det så jäkla fult! Så jag hoppas jag hinner göra det i kväll, annars får jag vänta tills nästa helg, för jag orkar inte göra det under veckan, haha!

Nu ska jag göra någon form av nytta, fråga mig inte vilken form det är för det har jag ingen aning om, haha! Men vi får se när jag skriver av mig lite igen, kan bli om tio minuter, i kväll eller i morgon! :) PUSS!

Inga kommentarer: