tisdag 15 februari 2011

YAAY! :D

Alltså, att stå i kö till vågen är den värsta känslan som finns! Du hör liksom på ett ungefär hur det gick, om det gått bra eller dåligt. Hela jag var som ett plus. Jag bara visste att jag skulle plussa så fruktansvärt dåligt jag ätit och blablabla! Jag gick fram till vågen och övervägde att ta mitt "slippa vågen kortet" men så tog jag mig i kragen och ställde mig på vågen och tänkte: Men va fan, jag kommer ta igen det nästa vecka och då jävlar! Sen när vågen visade -1,8 kg! Fattar ni?! 1,8KG!!! :D Heeelt underbart, jag svävar på moln, inte rosa men typ ja någon annan färg, haha! Någon som bevisar att jag är 1,8kg lättare och sammanlagt är 4,8kg lättare på fyra underbara veckor! Jag har fått ätit god mat och firat med tårta och jätte mycket mys! ååå jag är så glad! Sen var det ju mätningsdag idag också, och jag har minskat 20,5 cm! Det känns skiiit gött! Och det bästa av allt är att det inte är brösten som försvunnit (som det har en viss tendens till att göra annars!) haha! :)

Så nu ska jag fortsätta att gå ner i vikt, troligtvis inte alls lika mycket men snart, om 1,1kg så har jag gått ner 5% av min startvikt. Det är FEEEM procent! Heelt underbart! :) Haha fan vad det känns som om jag skryter men ja det gör jag och jag tycker fan att jag ska få lov att göra det! :)

Slutligen vill jag bara ägna ett tack till min storasyster K som stöttade mig idag och gav mig ett mycket bra tips! Jag skulle inte kunna vara utan dig, eller någon av mina syskon! NI är guld värda! :) ÄLSKAR ER!

Inga kommentarer: