måndag 7 februari 2011

SINGSNAP!

Huuuuur grymt som helst! Du spelar in sånger och kvalitén blir underbar! Tyvärr kan jag eller snarare vill jag inte spela in sånger nu för nu låter jag som en kossa i målbråttet eftersom jag har dragit på mig en förkylning eller något konstigt, men jäklar vad roligt det är! Jag testade med en låt och som jag skrattade när jag lyssnade på det efter haha! Men lite roligt får man väl ha :)

Jag hittade förresten Nintendo 64 i min gamla garderob och mamma sa att det var trasigt men jag sa, vad roligt jag lånar det! För jag har drömt om Banjo Kazoie jätte länge och så vips hittar jag det!! :D ¨Så nu längtar jag till kvällarna så jag få spela lite, haha! :)

För er som vill veta så har det tydligen också blivit stopp i rören eller något.. haha, jag är inte riktigt insatt i det men men, det vill jag inte heller! haha. Jaja, nu ska jag mysa med Toby innan det är dags att sova :) I morgon blir det cykel och s-core tidigt på morgonen sen blir det plugg och ladda inför möte inför kvällen, som jag befarar inte kommer sluta väl!

jaja, night night och sov gott! PUSS!

(www.singsnap.com)

Inga kommentarer: