söndag 20 februari 2011

myspys med älsklingen :)

Idag har jag haft myspys med älsklingen! :) jag (kanske vi?) haha, vaknade iallafall med vääärldens begär av att hitta på något! Jag orkade inte bara meka med bilen eller kolla på tv hela dagen utan jag ville göra något idag! :) Så jag gav honey en guide som ledde till Universeum :) Det var riktigt mysigt att gå där med älsklingen :) Vi klappade rockorna och kollade på ormarna och blev attackerad av apor! Haha :) Jag gillade denna dagen väldigt mycket, heeelt underbar, tack för att du finns baby! :)

Nu ska jag ställa mig i duschen och tagga inför i morgon, upp klockan fem och träna och sedan blir det skola som kommer avslutas med möte lååång bort, haha! Det blir en tripp till Skene för ett möte men men, skit samma :) Nej, nu springer tiden i väg! PUSS!


Inga kommentarer: