lördag 19 februari 2011

löördag :)

Idag är det lördag och jag har vart vaken sedan halv nio :) Vi åt lite frukost och nu har jag precis ätit lunch :) Jag har gjort min dag som sådan att jag kommer äta upp alla mina points i mat och inget annat sliskigt godis! För jag äter mycket mycket mycket hellre mat än äckligt godis jag mår illa av! :) Så det är dagens matupplägg, haha. Det blir hamburgare till middag som kostar en förmögenhet, haha! Mina dagliga har minskat med 2 points och det är heeelt sjukt, bara av de två så känns det skit svårt att få dagarna att gå ihop, haha! Men men, det är värt det :)

Jag kom precis tänka på något som kan stötta mig och alla de andra viktväktarna där ute att vi behöver inte känna någon press av att nå vårt mål så snabbt som möjligt för vi har valt detta underbara sättet att minska i vikt och det är vår nya livsstil. Vi kommer hålla på med programmet för att behålla det vi kämpat för, så vi behöver inte skynda på oss. Min syster sa till mig i tisdags att VARJE MINUS RÄKNAS! Såklart det gör, varför tänker vi inte så? När jag gick ner 0.4 kände mig mig urusel men sen så om man ser det så är det ett halvt kilo på en vecka nästan. om jag fortsätter med det kommer det, precis som min syster sa bli 20 kg på ett år! Det är ju heelt sjukt! :) Så ge inte upp hoppet om att ni aldrig kommer nå ert mål, för det kommer ni göra och se inte till att skynda på det massa fusk utan ta det i den takten det kommer! YOU CAN DO IT!

Annars idag har vi mekat med bilen, känns huuur skönt som helst att få gå och strosa i verkstaden :) Men nu ska jag och hjärtat mitt byta om och sen ska vi åka och köpa godis till la familla :) Vi får se om vi hörs senare eller i morgon men ni får ha det så bra tills dess! :) PUSS!

Inga kommentarer: