onsdag 23 februari 2011

Goodiegoodie!

Jag kanske borde säga godmorgon på er, har ni sovit gott? Det har jag, jag har sovit länge också och det känns frukansvärt skönt. Jag vaknade iofs inte nu, utan för sisådär en timma sedan men jag har ju ätit frukost och grejat lite också :) Jag har ett skolarbete som är huuur konstigt och knepigt som helst. Det står att jag ska sammanfatta vilka didaktiska blablablabla.. Det är skit konstigt och det är allt som står, men VAD ska jag skriva? Det värsta är att jag kan bli underkänd om jag inte skriver om det som de ville. Men hur ska jag veta vad de vill att jag skriver om när de inte berättar det?

Jaajaa.. Jag vill ha helg nu! Dels så ska jag på 80års kalas för min grandmá och sen ska jag självklart bygga biil! :) Vi får sätta fart med bilbyggandet nu och jag får sätta fart med att betala in licensen, haha! Det är mycket småplock med bilen klar och papi har sagt att jag MÅSTE lägga på ett kol nu eftersom jag ska köra redan den 9:de april! Haha, det är bara en månad kvar, och fyra helger, det kommer bli stressigt :p Men det är då pappa gör affärer och köper en kaross som det bara är att slänga i en motor i och köra :) Men nackdelen med den bilen är att jag inte får måla den rosa :P haha! Så därför vill jag ju gärna ha klar Pinklady eftersom rosa bil is the shit! ;)

Ja, men nu har jag skrivit av mig lite så nu ska jag ta mig en dusch och rensa tankarna sen sätter jag igång igen med en uppgift som känns heeelt hopplös för tillfället! Önska mig lycka till! PUSS!

Inga kommentarer: