måndag 7 februari 2011

Jag har tänkt!

ja.. jo.. jag vet att det inte händer ofta men just nu ahr jag haft en av mina ljusa stunder (som jag vanligtvis bara brukar ha fåtal gånger per år, synd att göra slut på de så här i början av året, haha!) Nej nu ska jag vara seriös! Jag tänkte att jag ska kolla om en tidning som driver något som kallas "veckans blogg" om det skulle vara intresserade av att JAG bloggar en vecka. Det hade vart super kul för ingen på den tidningen verkar veta vad Folkrace är eller ens hur det stavas! :) Jag skulle kunna göra lite smyg reklam och nå ännu mer läsare och ännu mer kunde kika in på min hemsida. Är inte min idé grym eller vad? :)

Nu för övrigt så sitter jag och väntar på att nästa grej i skolan ska börja och det ska vara en WS så jag hoppas det innerligen! Vi skulle ha med oss något som beskriver oss själva (om jag fattat rätt). Jag tog med mig min rosa lilla dator som jag tycker beskriver mig. För i stället för att ta med 1000 saker så tar jag bara med mig den. :) (där har jag mina foton, mina anteckningar från skolan, min hemsida, ja, nästan allt!)

Nu ska jag iallfall skriva ut en bild på folkrace bilar som jag tycker verkar svårt att beskriva genom datorn, haha! :) PUSS!

Inga kommentarer: