tisdag 8 februari 2011

mmmm, frukost!

Samma gamla vanliga frukost MEN den smakar sååå mycket godare när man tränat innan :) Jag hoppas träningen idag ger extra resultat! Vi får hålla tummarna, känns faktiskt inte alls bra men det har det inte gjort de två andra gångerna heller, men ändå har det gått neråt i hälsosam fart! :) Jag säger som en som också var där: Jag skulle behöva ta av mig ALLA kläder för att det ska bli något minus, haha!

Snart ska jag ha fuffens för mig så får ni se sen vad jag har för fuffens, jag tänkte även städa iordning lite och kansle slänga upp lite bilder hur vi har det här? (Det finns ju vissa personer som inte vart och hälsat på mig än, jag säger inga namn men det börjar på E och personen har en liten S i magen, haha!) Nog för att hon kanske inte läser min blogg, men det blir ju värt ett försök ;) haha! Nu när jag skriver så glömmer jag äta frukosten haha och egentligen är jag jätte hungrig :P

Det ser ut att bli en toppen dag idag, jag gillar toppen dagar, dom är härliga! :) Jag ska btw försöka mig på att göra köttbullar, haha det kommer nog gå åt skogen med tanke på att jag bara har gjort det två gånger förut men det är då min underbara pojkvän kommer och säger: Men älskling, det är ju bara att slå lite på dem så blir det pannbiff! :)

Neej, nu måste jag äta och så hörs vi lite senare :) PUSS!

Inga kommentarer: