onsdag 16 februari 2011

Goodmorning!

God morgon på er alla glada :) Jag är glad idag och jag tänker inte låta mitt humör gå ner i botten nu! Så idag umgås jag bara med glada personer, haha! Nu har jag äntligen vaknat till liv och sitter i sängen och äter frukost! Jag har en lite stressad morgon och den blev inte bättre av att jag somnade om när klockan ringt! Men det var ruskigt skönt så jag undrar om jag inte kan se det som att det var värt det? :)

En nyhet jag bara måååste berätta är att igår så pratade jag med min mami, och då sa hon "hihi, gissa vad vi har gjort?" hmmm...? INGEN ANING? VI HAR KÖPT WII! VA?! Har ni köpt Wii? Jag blev faktiskt huuur chockad som helst, för förut när jag bodde hemma hade min svärmor köpt ett och vi fick låna det ett tag och då ville jag såklart ha ett och som jag tjatade på min mamma att vi skulle köpa ett men det var ett klart NEJ! Jag accepterade det ödet, att jag fick vänta tills jag själv hade råd och såklart slog jag och Toby ihop och köpte oss ett eget! :) Och min familj nästan alla) var ju hos oss i söndags och spelade såklart Wii. Och nu står det ett Wii i deras kök, haha lustigt va? haha! Min papi spelar till och med? haha, kanske ska köpa ett traktorspel till honom! Tänk vad snäll och tyst han skulle vara då! :) hahaha!

jaja, nu springer tiden iväg och frukosten är inte uppäten så nu måste jag sätta fart! :) Nu ska det göras köttbullar, sminkas och klä på sig :) PUSS!

Inga kommentarer: