torsdag 24 februari 2011

Rubrik..?

Godmorgon på er! Jag har absolut inget vettigt att skriva som rubrik! Haha, så detta blir ett rubriklöst inlägg, kan man skriva så? Haha jaaja, shit the same :) Nu ligger jag i sängen iallafall och har precis vaknat till på riktigt. Jag mår dåligt idag, mitt huvud är stort som ett jordklot och det dunkar och snurrar så fort jag reser mig upp så ingen skola för mig idag. Det suger egentligen för jag vill kunna försöka gå till skolan liksom men sen känns det ju sådär om man mår dåligt på morgonen och sedan sätter sig på en buss i 1,5 timmar för att komma fram och skulle man då känna att det verkligen inte funkar då är det ju "bara" 1,5 timmar hem. that's sucks..

Men i går så skulle jag göra uppgiften men jag förstod verkligen ingenting! Det var heelt blankt i huvudet och jag fattade absolut ingenting! Så idag ska jag försöka att läsa lite och fortsätta på uppgiftet om jag klarar det. Jag hoppas det inte blir långvarigt för jag måste ju fixa i ordning Pinklady! Det drar i hop sig och jag känner mig pressad av allt! Först har jag massa mycket i skolan nu, jag MÅSTE bygga klart bilen till den 9:de april (och det är massor kvar...!), jag ska tänka på vad jag äter och dricker och har mig.. sen ska jag även betala licenser och sån skit och sen har jag en lägenhet som måste skötas och som grädde på moset så är jag inte heeelt hundra längre.. Ingen aning vad det är men jag är inte jag längre jag har blivit någon som jag INTE vill vara i vissa lägen.. Men det är inget jag ska gå djupare på här! Nu ska jag äta lite frukost så hörs vi i kväll eller något! :) PUSS!

Inga kommentarer: