fredag 11 februari 2011

hahahaha

Ja, nu är det så att jag har en total främling i lägenheten, haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, haha. Ska jag bjuda på kaffe? eller vad och hur ska jag göra? Nu pratar de om massa skit som jag inte har någon aning om vad de säger :P Nu kom våran hyresvärd också, gött! Haha slipper jag små prata, det klara han heelt själv! :) Det var inte bara vi som hade problem idag, haha utan det verkade vara hela hyreshuset, haha. Jag tycker detta är jätte roligt att först kommer rörgubben, sen kommer hyresvärden, sen går hyresvärden och sen går rörgubben och nu kom han tillbaka haha. Gisses, vi har nog aldrig haft så många som kommit och gått.

Jag satt och sjöng precis innan och när jag öppnade dörren log han sådär typ "Ja, jo du sjunger inte speciellt bra" haha usch, ibörjan när jag skulle sjunga på R's namngivning så vågade jag knappt för jag var rädd att de skulle höra mig haha medans nu sjunger jag på som fan och grannarna skriver arga lappar: Vem är det som plågar en katt till musik? haha. Nä, så illa är det inte, men det kanske kommer snart? :P

Jag längtar tills älsklingen kommer hem om 10-20 minuter så får han kallprata med gubben :P Jag vet som sagt inte vad jag ska säga eller göra. Nu spolar han vatten så jag hoppas att plågan kommer vara över nu, snart! haha. Troligvis inte för nu suckade han och sa "hmm", deet är aldrig bra ord! :( Fast nu packar han ihop och sa "så", FÄRDIG! Och nu rinner det "väldigt bra, så det var ju.. väldigt bra.." hahah, ja nu fick ni följa tiden då en främling var i lägenheten och fixade med rören haha det tog tio minuter, härligt :)

Inga kommentarer: