torsdag 17 februari 2011

BLÄÄ!

Idag har inte jag haft en bra dag som ni kanske förstod i morse. Dagen har bara känts åt helvete men nu börjar det kännas bättre, när jag fått supergod kycklinggryta med soltorkadetomater i magen och älsklingen har kommit hem! Jag har precis lyssnat på en repris från p3 idag, där baby skickade in ett sms om hans mamma, haha ganska kul och höra men stackarn skämdes så! :)

Varför jag blev på så bra humör var också att min mami skickade ett sms till mig och söndagen den 18 september så kommer jag och min baby och delar av familjen att åka till Rhodos och sola och bada och tills dess ska jag ge mig fan på att gå ner 15 kg! Mitt nästa delmål, vet inte om det är så speciellt rimligt men vi får se, har ju redan gått ner 4,8 så jag hoppas att det kommer hålla i sig! :)

RHODOS BABY!

Inga kommentarer: