onsdag 9 februari 2011

Inte min dag idag..

Ja, varför måste det vända så fort? Igår flöt allt på hur bra som helst och idag sätter sig allt på tvären! Hur kommer det sig? Jag har sjukt ont i magen och mår illa som fan, jag svettas som en jävla gris och vill bara ha sommar nu nu nu! Något som känns lite bättre är internet, för nu eftersom jag känner att jag ska kräkas varje gång jag reser mig upp så kan jag vara delaktig via internet, suuuper!

Egentligen vill jag ha våren, typ april, maj nu också eftersom det är då folkracesäsongen sätter igång. Mina ben har inte spring, utan jag har folkraceben som bara vill trycka på gasen! Jag och honey har problem om hur vi ska göra i helgen, antingen så kan vi åka hem till mina föräldrar och bygga bil och det vill jag så grymt mycket men ändå så vill jag och baby vara hemma och bara ta det lugnt och spara lite pengar under helgen, haha! Men nu är det dags att logga in på pingpong för att sätta igång skolarbetet! :) PUSS!

Inga kommentarer: