onsdag 2 februari 2011

Nu jävlar i helvete!

Nu! NUNUNU! Är det dags att börja blogga igen. Jag har blivit så grymt sugen på det och nu har jag äntligen fått tummen ur! Ja, jag vet inte vad jag ska berätta. Jag gillar att blogga så länge jag hinner sedan ledsnar jag ganska fort om jag missar och det är jäkligt tråkigt. Vem är då jag?

Jag heter Mathilda (FMS), jag är 19 år (fyller 20 i år). Jag har precis börjat med viktväktarna och det går väl sådär. Känns som att det inte fungerar men men.. Jag gillar att träna samtidigt som jag tycker om att ligga helt stilla och lugnt i sängen. Jag är för det mesta en glad och positiv tjej som gillar nya utmaningar. Jag har nyss flytat till Kungälv med min pojkvän, Toby. Jag studerar till förskollärare och blir klar om 3 år. Lång tid, men jag hoppas verkligen att det är värt besväret!

På bloggen kommer ni få följa allt och lite till med mig och allt annat. Jag kommer skriva ner mina viktresultat i spalten (nu vet jag inte vilken sida den sitter) men det kommer jag göra iallafall! Jag hoppas dom kommer hålla sig bra!

Nu ligger jag i sängen och kollar på Biggest Looser och sms:ar med Toby :) Idag ska jag bege mig till gymmet och svettas! Så nu ska jag inte störa er längre, utan jag kommer antagligen med en liten uppdatering i kväll :) Puss!

Inga kommentarer: