torsdag 3 februari 2011

När man drömmer..

Alldeles nyss innan jag vaknade så drömde jag att jag skulle göra messmör. Jag har aldrig drömt om det tidigare men jag fattade ingenting i drömmen så jag gick och googlade och fick massa konstiga svar på hur man gjorde.. Men helt plötsligt så kom det en pansarvagn med bara kvinnor och barn i och drömmen fortsatte blablabla.

Men det lustiga var att när jag precis vakna så sa radion; Morronmorronmorron passet iii PEEE3333 haha och sen berättar de om att de tidigare pratar om messmör. Läskigt när det blir så :P Men något som är tänkvärt var att de pratade om hur de gamla lärt "den yngre generationen" hur man gjort messmör. Och du konstaterade person som skickat in sms:et vad ska vi lära ut våra barn och barnbarn och barnbarnbarn? Hur man tvittrade eller hur man bloggade? Ganska sorgligt att tänka så faktiskt haha.

Men nu ska jag kolla lite på tv tror jag och sms:a med baby och sedan ska jag äta fruukost :) Vi hörs antagligen senare, men ni kan väl försöka svara på frågan som ställdes, vad är det som vi kommer berätta för våra barn och barnbarn och barnbarnbarn?

Inga kommentarer: