torsdag 3 februari 2011

Luunch!

Lunchen blev lite stekt kyckling tillsammans med sallad och kostade 5pp :) DET GILLAR VI! :)





Nu kollar jag på tv, jag har så sjukt tråkigt och ibland hatar jag bara när jag är ledig. VAD ska jag göra liksom? :( Jag ligger och väntar på att Vänner ska börja, det är BARA 10 minuter kvar.. SUCK! Jag får ryck snart! :( Jag vill ha helg, då ska jag bygga bil och försöka lära mig att svetsa så att Pinklady blir klar någon gång! Nu kom posten också så jag hoppas det är något roligt i den :)
På tal om post så tycker jag det är jätte bra att få hem reklam om erbjudanden och sånt, haha men det gör inte Toby. Han är jätte sur, även om vi hittat massa bra och billiga saker till honom haha! :) Jag vill ha wii, tänk om det kommer snart? :D Jaja, nu ska jag inte störa :) Puss!


Inga kommentarer: