fredag 25 februari 2011

Gooodmorgon!

Hey guys! :) Jag har haft en ruskigt effektiv morgon! :) Uppgiften som jag inte fick ihop på en hel dag är nu klar efter 1,5 timmar och jag hoppas verkligen att det kommer bli godkänd och att jag uppfattat hela uppgiften rätt men annars så har jag 4 till försök på mig. Idag känns huvudet mycket bättre iallafall så idag ska jag allt träna lite MRL! :) Det blev inget upp vid fem, jag var vaken och så men älsklingen har gjort något med sitt knä så han kan knappt röra det :( Stackars pojken.. :( Han vaknade och hade onte i hela kroppen i natt, stackars pojken :(

Men nu kollar jag på något som kallas "Sexfällan".. Programmet går ut på att folk ringer dem och tror att deras partner är otrogna och hon som driver det hela använder sina egna döttrar som "lockbete" och de kan gå enda till sex och låta killen ta på henne för att bevisa att han är otrogen.. HELT SJUKT! :/ Jaja, nu ska jag kolla på lite andra saker sen ska jag dra till gymmet :) PUSS!

Inga kommentarer: