onsdag 2 februari 2011

Hemlis till helgen!

Idag har jag inte gjort mycket alls, kollat på Biggest Looser och haft glädje tårar när jag sett hur mycket de gått ner och hur alla hade förändrats. Jag vill också det så jag gick ut på en rask promenad sedan när jag kom hem bestämde jag mig för att ge min baby och mig själv något speciellt så jag surfade in på dustin.com och köpte oss ett wii, självklart med en rosa wii kontroll :) Så det kommer om några dagar hem till oss om några dagar, jag längtar som en galning! :)

Nu i kväll så har jag och baby mysigt riktigt mycket, vi åt lite mat och sedan la vi oss och kollade på Anna Pihl, som är slut nu, vad ska vi nu göra på kvällen? :( Jaja, vi får spela wii :D Jsut nu så fick jag höra av Toby att han tycker jag är väldigt konstig för jag har en konstig förmåga att lägga ALLT i handfatet. Ja, men där kan ju inget ramla ner? ;)

Jag och Toby har en liten hemlis vi ska berätta familjerna när vi kommer hem till dem :D Jag längtar till helg för jag har vart så nära på att avslöja det heeela veckan. Vi åt tårta och myste idag för att fira det hela! :) Jag kommer skriva det här också med Toby ville att vi skulle vänta med att berätta :)

Inga kommentarer: