måndag 21 februari 2011

STRESSA STRESSA STRESSA!

hahaah! För att ni ska förstå vad jag tyckte vad så himla roligt med rubriken kan jag ju säga att jag hämtat citatet från några väldigt fräna grabbar i programmet "Sveriges värsta bilförare" haha! USCH! Jag kan inte äta samtidigt som jag ser dem, haha!

Men nog hån, nu till det viktiga! Jag har stressat hela dagen men än så länge så funkar det och nu har jag till och med 10 minuter där jag fick göra precis vad jag ville, jag valde såklart att skriva ett inlägg så ni ser att jag lever :) haha! Ni kommer nog inte höra mer om mig idag eftersom jag kommer komma hem sent sent och DÅ ska jag sova! :)

Jag somna på bussen och vaknade när jag skulle av, iofs så är det ju sista stationen men ändå, jag får iallafall en panik känsla och när jag vaknade tänkte jag: INTE idag! haha, jag är beroende om att denna dagen ska gå ihop :P kvart över fyra ska jag ta pendeln till Alingsås och där ska papi hämta mig så sen ska vi åka på ett möte som ni redan vet (tror jag?) jaja :)

Nu ska jag ta på mig skorna och bege mig mot bussen :) PUSS!

Inga kommentarer: