måndag 7 februari 2011

Att vakna och knappt veta vad som är ut eller in!

Usch! Jag hade en sån morgon idag, jag vaknade och fattade ingenting! Jag vaknade ensam för det första och det var bara jag här, min honey var bort, gone. Ingen aning vart han var, jag blev skit rädd för jag tänkte att jag hade gjort något eller så som fått han att gå iväg. Men när jag skickade ett sms så kom jag på att det inte längre var helg, utan att han faktiskt gått till jobbet. Men usch vad läskigt det var! Jag hatar när jag vaknar så och blir heeelt förtvivlad men sen kommer på mig själv!

Nu sms:ar jag iallafall med Toby och ska snart bege mig ur sängen för att börja min dag. Jag hoppas inte morgonen har förstört hela dagen, haha. Idag ska jag nog bara ha WS's i skolan tror jag, om jag inte minns fel? I morgon är jag ledig och då ska jag plugga till teeentaa! Haha :) ha en bra dag så hörs vi i kväll :) PUSS!

Inga kommentarer: