lördag 26 februari 2011

Kalasdax! :)

Nu sitter jag och tar fjortisbilder, haha! När inte riktigt men nu så sitter jag och väntar på att vi ska dra i väg. Jag har fått en underbar sminkning av min lillasyster som utbildar sig till stylist :) Hon är väldigt duktig fast hon bara gått där i ett halv år ungefär :) Jag har hunnit med att slita ut alla sladdar ur bilen och ett säte och skärt ut dörren! :) Jag har även hunnit handla lite, köpt en liten och söt blomma till Granny och köpt saker till en sallad som jag och baby åt till lunch :) Jag har också hunnit byta frisyr, bytt kläder och bytt åsikter om allt och inget på två timmar, helt sjukt att det kan vara så svårt att bestämma sig! Tänk om jag skulle vara mer som pappa? Han säger bara till mamma: Du.. vad ska jag ha på mig? Och då rabblar hon upp något och han tar bara på sig det och är nöjd, även om det ser för jävligt ut ;) haha, nää nu skojade jag bara med dig papi! :)

Nu ska jag pussa lite på pojken :) Vi hörs antingen i kväll eller i morgon vi får se vad jag hinner med :) Ni får ha det så bra och önska mig lycka till att inte äta fööör mycket så det står plus på vågen på tisdag! PUSS!






EGO! :)


Lillasyster & jag är på kalashumör! :)

Inga kommentarer: